Wednesday, April 13, 2011

in love again.....

hhmm (mengeluh)....aku igt aku xkan jatuh cinta lagi, selepas apa yg jadi kat aku dengan sal dlu, tp nmpaknya aku salah. aku cuba mengelak dari perkara ni terjadi, tapi apa boleh buatkan.. " YOU CAN'T FIGHT THE POWER OF LOVE "......


bermulanya perkenalan dengan di laman sosial facebook...kat mna lgi kan selain pada facebook...xkan friendster plak kot...tyme skolah dlu bley ar layan friendster, nak kata myspace pn x boleh jgak...yelah majoriti friend list aku suma artist n suma official..so kita patah balik bermula di facebook...terima kaseh laa pada sahabat aku yg bernama "i"..yg juga kenalan aku di Hotel Habbo, mngkin korang pelikkan, apa kaitan gadis yg bernama "i" nie dalam story aku...yeah !! gadis yg buat aku telah jatug cinta ini adalah kawannya...

okay..masa aku knal si dia nie time tu dea dah ada balak dah...n time tu pn x terlintas lngsung niat dihati nak mengayat...hahaha...mcm biasalah..komen - mengomen, chatting ngan si dea nih...pastu pada 1 hari tu...dea ada mslh ngan balak dea..mngkin time tu dea mmg perlukan seseorang utk meluahkan perasaan dea..aku pn mncul mcm iron-man...jeng3...crita pnya crita mslh dea kat aku, then dea mntak no fon aku, so aku bagilaa...and sekali lagi bukan niat aku untuk amik line mengayat dea hahaha, time tu aku cuma anggp aku sdiri nie sebagai tmpt org utk meluah perasaan, sebabnya aku nie pendengar yg bagus...huhuhu ( perasan ! )

And pada 1 hari...dea msg aku yg dea ngan balak dea dah break, n aku dengan mnggunakan kebolehan aku sebagai "good listener" aku pn bagi kata2 semangat kat dea...mulanya dari situ aku boleh rasa aku ngan dea dah makin rapat, time tu mmg xder lngsung dlam hati aku nie suka kat dea, bukan x suka, suka tp suka cam pham2 sdiri la kan, klu x pham sudah...hahaha

disebabkan hubungan aku dengan dea semakin rapat, ramai kwan2 dea add aku, aku x kisah pn..n x amik tawu apa point diorang..maybe diorang nak knal aku jer kot huhu.., kdg2 aku dya dgn pnggl nma, kdg pnggl baby lah, syg lah, mcm2 lg, aku anggp suma tu 1 gurauan jer, n aku rsa pn dea cmtu, kami berterusan jadi camnie smpi dea jmpa boy baru, xpa laa aku pn tumpang hepi utk dea sbab dea ada pngganti...tp entah kenpa aku rsa laen mcm, rsa yg aku sendiri pn x boleh nak rungkaikan...xpa aku layan perasaan tu...mcm biasa bila aku tension aku bwak keta mcm babi main "drag" selaju yg mngkin...msa tgh bwak keta dgn laju, aku cuba mncari jwapan apa sebab aku jdi camnie, knpa aku tension + stress...2 hari berlalu tp still xder jwpn...msa hbis aku bwk keta aku pn on9 fb...dengan tidak sengajanya aku terbaca perbualan dea dgn kwan dea...rupa2nya..dea ada hati dgn aku...aku pn buat x tawu jelah...pda keesokan hari kwan dea inbox aku...kwan dea kata aku nie x serius ok...tyme tu mmg PANAS gila...then skaly lgi aku pegi release  tension aku...then akhirnya aku dpt jwpn dea...rupa2nya dlam senyap2 aku jgak menyintai dea...tnpa membuang msa aku pn.. inbox dea aku luahkan prasaan aku kat dea n dea pn rsa sma apa yg aku rsa...aku rsa best sebab aku x bertepuk sebelah tgn....:)...aku rsa lega lpas aku luahkan prasaan aku kat dea...so now aku ngan dea bukan COUPLE....apa sebab plak? yelah..dea ada pakwe...so aku ngan dea kira kekasih gelap ar..or snang faham scandal....knpa x sruh dea break jer ngan balak dea? hhmm aku bukan jahat smpi camtu skali...so aku bgtawu kat dea " just go wit the flow "...:) haa dah stakat nie ja xley lbey2 hahaha


No comments:

Post a Comment