Saturday, April 23, 2011

kepercayaan

hhhmm….Norliya, itulah gadis yang aku sayang skrang nie…tapi, orang yang aku sayangi sekarang nie sudah ada teman lelaki, and aku rasa teman lelaki dia sangat sayang pada dia, macam mna aku tawu? aku sendiri pun tak dapat cari jawapan tersebut, just I know it…teman lelaki dia berikan bunga pada dia, pada mula-mula mereka kenal antara satu sama lain, itu bermakna teman lelakinya bersungguh –sungguh hendak menambat hati dea dan ingin menyayanginya, adakah kehadiran aku ni merosakkan saat bahagia mereka? dia juga sayang aku dan juga dia sayang teman lelakinya….aku rasa bersalah kerana aku meluahkan perasaan aku terhadap dia semasa dia sudah ada hubungan dengan orang lain..dan  entah macam mana aku rasa dia lebih menyayangi teman lelakinya lebih dia menyayangi aku..apa alasan atas apa yang aku katakan tadi? alasannya sebab aku berada jauh dari dia, bahkan teman lelakinya sering berada disampingya…itu bermakna dia lebih banyak kenangan manis bersama teman lelakinya berbanding aku…kadang-kadang aku merasakan adakah dia menyayangi aku sebagaimana aku menyayangi dia? dan adakah dia percaya pada aku sepertimana aku percaya pada dia? semua persoalan tersbut sering berlegar didalam akal fikiran aku…aku masih was-was atas hubungan sulit kami, berapa lama ia mampu bertahan? aku hanya doakan ia tahan smpi akhir hayat aku….

No comments:

Post a Comment