Sunday, July 31, 2011

RaSa BeRsAlAh

rasa bersalah menyelubungi diri aku...punca? si dea berasa cemburu melihat sepasang kekasih ber"dating"...sy minta maaf...bukan itu yg sy pinta, berjauhan dengan awak...jarak buat kita tidak boleh rasa apa yang pasangan lain rasa...saya cuba buat yang terbaik untuk membahagiakan awak..walaupun dalam jarak jauh....saya akan cuba sebaik yang mampu...saya cuma minta awak percayakan saya, beri saya peluang untuk tunjukkan bahawa saya betul2 cinta kan awak...ya awak bukan cinta pertama saya...tapi awak adalah cinta terbaek saya...saya tak pernah rasa sbegini pada mana2 wanita kecuali awak.....kawan2 saya slalu ketawa pada saya...kerana saya bercinta dengan wanita yang selama ni tak pernah jumpa....tapi syang sy pada awk....sy ketepikan semua itu...biarlah orang nak kata apa, aslkan saya bahagia disisi awak..and harap awak pn rsa apa yg saya rasa selama niee..

~~~~FIN~~~~

No comments:

Post a Comment