Monday, February 13, 2012

heartbreak

heartbreak.... bermula dengan satu perkara ygang paling benci dalam satu perhubungan..iaitu curang...yeah sekarang aku dengan kekasih aku liya suda putus pada tarikh 11 february 2012 waktu 11:04PM....punca? seperti apa yg aku katakan tadi...dea ada someone yg lebih DEKAT dengan dea berbanding aku...

aku trima alasan dea yang dea buat perkara nie sbab x dpt jumpa aku...ok fine..ak terima alasan dea tu...mula2 ok just wat prkara2 biasa mcm bnda nie x wujud...lama2 masa dea dengan aku makin kurang...masa aku hnya dwaktu malam sahaja...tp dsiang hari dea bersama dengan lelaki tu...adkah ak bleh brtahan dengan prkara nie? msti la x bley...

dah berhari aku bad mood dengan dea..n dea pn twu psal tu n knpa ak cmtu....sbelum nie aku cba mnta ptus dgn dea..tapi dea x snggup lpaskn aku...n at last, putus jgak hubungan aku ngn dea..hurmm how sad, skrang aku dah xbley nak tulis apa dah kat cni...hti aku terluka..n :( hurmmm

p/s : u hurt me n i still love u

No comments:

Post a Comment